Títol i resum generats per IA

Presentació del programa de cinema La Claqueta

0:00Agenda de Matadepera5:02
Compartir
Agenda de Matadepera
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
3 seccions · 5:02
01
Identificació de l'emissora
0:00 — 0:37

S'estableix la sintonia i la identificació de **Matadepera Ràdio** a través de la seva freqüència habitual, la **107.1 FM**.

0:00
02
Promoció de La Claqueta
0:38 — 1:11

L'**Ignasi Serra** i en **Marc Pitarch** realitzen una falca promocional del seu programa de cinema, destacant l'horari dels divendres a la tarda.

0:38
03
Comiats i tancament
1:12 — 4:28

Recull de salutacions de bona nit i comiats dels col·laboradors en finalitzar la sessió radiofònica.

1:12
Seccions generades automàticament

En aquest fragment de Matadepera Ràdio, s'anuncia el retorn o l'emissió del programa cinematogràfic La Claqueta. Els conductors, Ignasi Serra i Marc Pitarch, utilitzen una falca publicitària dinàmica i divertida, amb referències a la cultura popular, per convidar els oients a sintonitzar la 107.1 FM cada divendres a les set de la tarda. El clip tanca amb una sèrie de comiats que marquen la transició entre els diferents espais de la graella de l'emissora municipal.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament