Agenda de Matadepera: Neurogym i serveis al consumidor
Presentació de l'espai informatiu amb les convocatòries més destacades de Matadepera.
Detalls sobre el tastet de gimnàstica cerebral organitzat per Noemí Calzado al Casal de Cultura per prevenir el deteriorament cognitiu.
Visita de la unitat mòbil per assessorar els veïns sobre temes de consum, assegurances i serveis bancaris a la plaça de l'Ajuntament.
Horaris de les càpsules de l'agenda a Matadepera Ràdio i canals per enviar noves convocatòries locals.
L'Agenda de Matadepera presenta les activitats destacades per als primers dies de febrer. Dimarts 3, el Casal de Cultura acollirà una sessió de Neurogym, un taller d'estimulació cognitiva impartit per la neuropsicòloga Noemí Calzado per prevenir el deteriorament de la memòria. D'altra banda, el dimecres 4 de febrer, l'Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor s'instal·larà a la plaça de l'Ajuntament per oferir assessorament gratuït sobre temes com subministraments, bancs o habitatge. Matadepera Ràdio continua sent el canal de referència per seguir l'actualitat del municipi amb les seves càpsules informatives diàries.

