“Dama de nit” parla de Palmira Jaquetti

El programa de Matadepera Radio repassa la trajectòria de la folklorista.

“Dama de nit” parla de Palmira Jaquetti

“Dama de nit” enceta la seva quarta temporada en antena parlant d’una dona poeta, compositora, pedagoga, pianista folklorista i conferenciant. Es tracta de Palmira Jaquetti (1895-1963), coneguda, entre altres coses, per la seva participació a l’Obra del Cançoner Popular de Catalunya, així com el seu llibre de poesies “L’estel dins la llar”.

Dama de nit parla de dones què, per la seva rellevància històrica o professional mereixen ser recordades i reconegudes. Tot això va acompanyat de bona música i de bona poesia, a banda de les imprescindibles dades històriques que permeten situar el personatge en el context de la seva societat, del seu món. El programa compta també amb convidats que tenen a veure amb el personatge i finalitza amb una tertúlia.

El programa s’emet el primer dimecres de cada mes a les 10 de la nit, i que, dirigit per Cristina Ballbè, presidenta de l’associació DAMA Matadepera, compta amb les col·laboracions d’Abelardo Gil, Anna Piñol, Santi Pavón i a la part tècnica Cesc Bosch. I en aquesta ocasió, també amb Montse Pineda.