
“Dama de Nit” continua la seva novena temporada i aquest dimecres convida la terrassenca Mercè Paloma, dissenyadora de vestuari, i figurinista de cinema, teatre i òpera. Llicenciada en Història de l'Art, va estudiar a l'Escola de la Moda de Barcelona, especialitzant-se en vestuari per espectacle. És posseïdora de 5 Gaudis i nombroses nominacions amb Premis Goya i Premis Max de teatre.
“Dama de nit” és un programa de l’associació Dama Matadepera que s’emet el primer dimecres de cada mes a les 10 de la nit (amb repetició el segon a la mateixa hora), i que, dirigit per Cristina Ballbè, presidenta de l’associació, compta amb les col·laboracions fixes de Santi Pavón i Nil López, i a la part tècnica Albert Beorlegui. El programa parla de dones què, per la seva rellevància històrica o professional mereixen ser recordades i reconegudes.
Paloma tornarà a Matadepera el dijous 26 de febrer (19.00h, Casal de Cultura) per a una conferència oberta a tothom on parlarà de la seva feina.
A la imatge, Paloma (centre) amb l’equip del “DAMA de nit” (Foto: Comunicació)
